Blogs laten maken? Heb je blogs  of artikelen nodig? Dan zit je hier goed. Wij schrijven relevante blogs van 700 tot 1400 woorden met daarin 1 tot 3 links naar uw website. Het is mogelijk om 1 tot 3 foto’s toe te voegen aan het artikelen. De dienst Blogs laten maken van Linkbuilding Vlaanderen werkt zeer kwalitatief en is betaalbaar.

 

Blogs laten maken voor uw website

We creëren alleen natuurlijke, relevante links van echte uitgevers. Gegarandeerd 100% unieke inhoud, we zullen links leveren die de positie van uw website zullen verbeteren.

Wij schrijven een blog van 750 woorden voor slechts € 25

Daarnaast kunnen we de blog plaatsen indien gewenst op één van onze websites aan € 35. De totaalprijs voor het schrijven van en plaatsen van een blog = € 60

Wilt u meer info?

Wilt u meer weten over blogs laten maken? Contacteer ons en vertellen u graag over onze manier van werken. Ga naar ons contactformulier of bel +32 495/21 45 83.

Bekijk een aantal voorbeelden van onze blogs

http://www.dakwerken-de-boeck-jan.be/uncategorized/covid-19-moet-niet-zorgen-voor-achterstallige-klusjes/
http://www.mauriciotravels.com/nl/2020/10/kies-je-voor-shuttle-of-valet-parking/
https://www.selfgrowth.com/articles/some-most-impgortant-truck-movement-reime
http://global-taxi-antwerpen.be/2020/05/18/op-vakantie-in-eigen-land/
http://www.seobureau.be/2018/04/17/factoren-die-de-kosten-van-google-adwords-bepalen/
https://huisverbouwen.wordpress.com/2020/10/20/diy-regenwaterbuffer-maken/
http://www.neytinterieur.be/uncategorized/advies-om-glans-in-uw-marmer-terug-te-krijgen/
http://www.chavattehuurwagens.be/algemeen/heb-je-verhuishulp-nodig/
https://bouwinspiratie.jouwweb.nl/welke-classificaties-gekeurde-sloten-bestaan-er
https://woon-tips3.webnode.be/waarom-kiezen-voor-een-cilinderslot/
https://www.luchtdicht-bouwen-expert.be/uncategorized/van-lekkages-tot-adviezen-de-loodgieter-staat-er-klaar-voor
http://www.demirbouw.be/uncategorized/waarom-je-jouw-huis-eens-moet-laten-inspecteren-door-een-loodgieter
http://www.heelveeltuinartikelen.be/uncategorized/wat-is-nu-het-gevaarlijkste-ongedierte/
http://www.detuinmeubelspecialist.be/uncategorized/ongedierte-is-nooit-welkom
https://bouwgarant.jouwweb.nl/de-loodgieter-helpt-graag-bij-het-verbouwen-of-verhuizen
http://www.woningenbouw.be/uncategorized/heb-je-hulp-nodig-bij-het-verhuizen-bel-de-loodgieter-maar-op
http://www.bouwtradex.nl/overig/waarom-een-loodgieter-onmisbaar-is-bij-het-verbouwen/

Blogs laten maken

Wat is linkbuilding en hoe werkt het?

Linkbuilding is een essentiële vereiste voor iedereen die hoger wil scoren op onze oude vriend, Google. Links (ook wel backlinks of hyperlinks genoemd) zijn gewoon een verbinding tussen twee webpagina’s.

Zoekmachines gebruiken een methode die crawlen wordt genoemd. Dit is het proces waarbij zoekmachines een team van robots sturen (ook wel crawlers of spiders genoemd) om nieuwe en bijgewerkte inhoud te vinden. Dit kan in een aantal formaten zijn, dat wil zeggen Afbeeldingen , video’s of uw webpagina. Zo wordt content ontdekt, via links.

Wat is een zoekmachine-index?
Indexeren is hoe zoekmachines de informatie ordenen voor een zoekopdracht. Het doorzoeken van elke pagina op trefwoorden en onderwerpen zou een uiterst trage methode zijn voor zoekmachines om relevante informatie te herkennen. Dus eenmaal geïndexeerd, stelt dit de zoekmachine in staat om supersnel op onze vragen te reageren.

Cruciale factoren bij linkbuilding

Ondanks dat het proces eenvoudig genoeg klinkt, zijn er verschillende componenten die bepalen hoe voordelig uw linkbuilding zal zijn.

Cruciale factoren om te onthouden bij linkbuilding
Links variëren in kwaliteit en het is een prioriteit nummer één om ervoor te zorgen dat u eersteklas links bouwt die in de loop van de tijd een invloed zullen hebben op uw positie in de zoekmachines. Links van bepaalde websites zijn meer waard dan andere. Backlinks die afkomstig zijn van een gezaghebbende website in uw onderwerp zijn bijvoorbeeld aanzienlijk meer waard dan een link van een site met spam. Ook zal het linken vanaf spam-sites uw website meer dan waarschijnlijk benadelen en dat willen we niet doen, toch! Ontoereikende linkbuilding is een duidelijke duim omlaag hier bij Digitally Unique.

Anker tekst

Ankertekst is, simpel gezegd, woorden die verwijzen naar een ander document of een andere website. Ankertekst kan zowel zoekmachines als ons als gebruikers relevante informatie verschaffen over de inhoud van de bestemming van de link.

Algemeen : Het generieke anker bevat geen tekst die een trefwoord accrediteert. Het is eigenlijk een eenvoudige CTA
Naakt : De naakte linktekst is precies zoals deze in de kopie van de browser-aas is geplakt en is aanklikbaar
Exacte overeenkomst : Voeg het exacte zoekwoord toe waarop de pagina waarnaar u linkt, is getarget

Om het opgegeven trefwoord in een natuurlijke, relevante formulering op te nemen. Er zijn verschillende aspecten die u moet onderzoeken bij het kiezen van uw ankertekst, maar drie van de belangrijkste punten zijn:

​Relevantie voor de pagina die u linkt ook.

Lage zoekwoorddichtheid (niet overdreven veel zoekwoorden)

Analyseer uw concurrentie.  Blogs laten maken met Inhoud is koning. De basis van een goede backlink is het creëren van hoogwaardige inhoud die mensen echt willen lezen. Als je interessante en boeiende inhoud kunt bieden, zullen mensen er vanzelf naar linken. Het is essentieel!

Als je een beginner bent in deze wondere wereld van linkbuilding, ga dan naar onze blog om onze gratis online handleidingen te lezen.

 

 

Dus je hebt een blog opgezet . Je grammatica is goed en je artikelen zijn ontzagwekkend, maar niemand leest je inhoud. Het kan voelen alsof je predikt tot een lege kamer, toch?

Welkom in de wrede wereld van hedendaagse contentcreatie. Het lijkt erop dat in deze tijd niemand de moeite kan nemen om naar buiten te gaan en een prachtig gemaakte website te vinden zonder dat deze recht onder hun neus wordt geplaatst.

Er zijn veel geweldige Blogs laten maken  die onder de radar opereren, en dat komt allemaal omdat de blogeigenaren zich niet hebben beziggehouden met de kunst van linkbuilding.

Mediakix.com schat dat er momenteel meer dan 440 miljoen Blogs laten maken  bestaan ​​- het lijkt erop dat de blogosfeer zo dicht is dat er licht omheen buigt, en daarmee de schijnwerpers weghoudt van de honderden miljoenen niet-gepromote Blogs laten maken die wedijveren voor weinig blootstelling.

Alle succesvolle Blogs laten maken profiteren enorm van linkbuilding, en het zou een dwaasheid zijn om de kracht van de strategieën te negeren die verband houden met de verkeerverhogende, reputatieopbouwende kwaliteiten van het verkrijgen van links zonder alleen te vertrouwen op uw werk dat uiteindelijk wordt opgepikt. Maar waar begin je? Welke methoden zijn het beste? Wees niet bang. We zijn hier om u te begeleiden bij de drie meest effectieve manieren om uw blog op te laten vallen.

1. E-mailbereik

Ja, we weten het. E-mailbereik is niet de meest opwindende manier om een ​​nieuw publiek te smeden, maar het is buitengewoon effectief als het goed wordt uitgevoerd. Je zou het kunnen zien als een methode die lijkt op cold calling, maar zolang je een dienst aanbiedt op een niet-opdringerige manier die nuttig is voor je ontvanger, is het gewoon een geweldige linkbuilding.

Neil Patel theoretiseert dat voor elke 100 outreach-e-mails die worden verzonden, een competente blogger kan verwachten dat hij ten minste vijf links terugkrijgt. Hoewel dit een succespercentage van slechts 5% aangeeft, zijn dat minstens 50 nieuwe links als u in de loop van een maand 1.000 leden van een geschikte doelgroep e-mailt. Er is niets dat u ervan weerhoudt om de outreach-campagne te herhalen wanneer u denkt dat uw inhoud ook interessant zal zijn voor de massa.

Er zijn een paar tips en trucs voor een effectief e-mailbereik. Bij het spel gaat het erom de ontvanger aan te spreken en ze uw e-mail te laten lezen – daarna komt het neer op de kwaliteit van het product of de dienst die u aanbiedt.

Ten eerste is het goed om uw bericht te personaliseren – dit zou vrij eenvoudig moeten zijn, aangezien u al in het bezit bent van het e-mailadres van uw doelwit. Het opnemen van een personalisatie is de sleutel tot het elimineren van het vooruitzicht dat uw e-mail als spam wordt beschouwd, terwijl u ook laat zien dat u bereid bent om op naam met de persoon in contact te komen.

Hier is een sjabloon die we hebben geprobeerd te gebruiken:

E-mailbereik

Er zijn een aantal dingen die deze outreach-e-mail behoorlijk effectief maken:

E-mailonderwerp is duidelijk. Aan het eind van de dag is het gewoon een gewone outreach-e-mail.
We gebruiken een echte naam van de persoon – in ieder geval meestal.
Invoering. Vertel wie je bent en wat je doet.
We gebruiken een aantal persoonlijke accenten:
Post titel en link naar hun artikel
Precieze vermeldingsplaats in het artikel (bijv. punt #7)
Een bekende influencer uit de branche (bijv. Rand Fishkin). Het is belangrijk om hier eerlijk te zijn. Verzin geen dingen.
Al deze dingen gecombineerd maken deze outreach-e-mail behoorlijk geloofwaardig en effectief. Op deze manier zijn we erin geslaagd om een ​​open rate van 75% te behalen – wat een verbazingwekkend percentage is voor een eenvoudig e-mailbereik.

Open tarief e-mail

De statistieken en denkrichtingen over de formule voor de beste outreach-campagnes zijn onthutsend. RingLead.com heeft bijvoorbeeld feiten en cijfers verzameld die suggereren dat de beste tijd om een ​​e-mail te verzenden op een dinsdag tussen 14.00 en 17.00 uur is.

Eerder minder waanzinnig specifiek is hun suggestie dat 33% van de e-mails alleen op basis van de onderwerpregel wordt geopend – dit betekent dat je echt je onderwerp moet pakken, maar hoe kun je zoveel mensen aanspreken met alleen een kop? Gelukkig heeft RingLead ons hier ook gedekt: onderwerpregels met drie of minder woorden hebben 60% meer kans om te worden geopend. Welke woorden? ‘Alert’ en ‘breaking’ presteren het best. Is het mogelijk om ‘Alert’ en ‘Breaking’ te combineren in een onderwerpregel van drie woorden? Je zou het kunnen proberen, maar het zou bijna zeker geen zin hebben.

Probeer informatief en beknopt te zijn – het hangt echt af van het soort publiek dat u probeert te bereiken. Soms worden mensen afgeschrikt door oppervlakkige marktsuperlatieven, terwijl anderen er dol op zijn.

E-mailbereik kan een slog zijn. Er zijn maar weinig mensen die het leuk vinden om honderden en honderden e-mails via internet te verzenden. Maar handig is dat er intelligente services zijn die veel van deze manier van outreach kunnen ontlasten. Reply.io biedt bijvoorbeeld een geautomatiseerde service die niet alleen in staat is om massaal gepersonaliseerde e-mails te verzenden, maar ook open rates kan volgen – wat een beetje vallen en opstaan ​​mogelijk maakt bij het vinden van de onderwerpregels die uw interesse het beste aanspreken. doelgroep. Reageren is niet de enige optie, er zijn genoeg alternatieven om uit te kiezen.

2. Gastbloggen

Als blogger is uw verkoopargument uw inhoud, dus er zijn maar weinig betere manieren om uw artikelen te laten opvallen dan ze te publiceren op een gerenommeerde blog die enorme hoeveelheden lezers trekt.

Google en zijn tegenhangers in de zoekmachines houden van een goede backlink, en mensen genieten van een boeiende lezing – dus als u uw vaardigheden elders laat zien, terwijl u links naar uw blog opneemt, zorgt dit voor een hemelse match.

Voor de beste resultaten moet je je gast Blogs laten maken verstandig kiezen. Hoewel grote websites zoals Forbes bijdragers accepteren, is een beroep op een enorm publiek misschien niet zo vruchtbaar als het richten op een meer nicheblog met een kleiner maar relevanter lezerspubliek. Als u dit doet, krijgt uw artikel meer bekendheid en zal waarschijnlijk een hoger percentage tevreden bezoekers naar uw site terugkeren.

Hier moet je in de geest van je doelgroep komen, een kwaliteitsstuk bedenken dat je kennis laat zien en ervoor zorgt dat ze meer van je willen lezen. Verwaarloos uw geschreven werk niet alleen omdat het op een andere website dan de uwe zal worden gepubliceerd – dit is uw kans om uzelf in de etalage te plaatsen en echt een groot lezerspubliek aan te spreken.

U zult waarschijnlijk uw idee voor een gastpost moeten pitchen op uw hostblog – schrijf een overtuigende beschrijving van uw bedoelingen voor de post en waarom u denkt dat hun website baat zal hebben bij uw inhoud. Bedenk wat voor soort bericht je zou willen ontvangen van iemand die een gastartikel op je site wil publiceren.

Een gastpost van hoge kwaliteit kan mogelijk veel bekendheid voor uw naam genereren en nieuwe klanten genereren. Hier is een voorbeeld van een succesvolle gastpost die we op TNW hebben gepubliceerd en die meer dan 1.000 shares heeft gegenereerd.

TNW

Vergeet niet om in de gaten te houden welke sites u het beste verkeer opleveren. Dit zal u helpen uw inspanningen voor het bouwen van links te benutten in toekomstige gastberichten.

3. Infografieken

Infographics krijgen links. Het internet houdt van informatieve illustraties en het delen van uw werk via sociale media door mensen die uw output nuttig vinden, kan een zeer effectieve manier zijn om uw werk op te laten vallen.

De sleutel hiervoor is natuurlijk je creativiteit. Een goede brainstormsessie helpt. Bedenk wat het beste is voor mensen die u uw site wilt bezoeken.

Je zult ook wat out-of-the-box denken nodig hebben – je zult waarschijnlijk niet veel mensen aantrekken door de ‘info’-kant van de infographic te vullen met basisfeiten die iedereen waarschijnlijk al kent. Probeer je onderwerp te onderzoeken en op zoek te gaan naar een goed, uniek inzicht. Als je mensen in staat kunt stellen iets te leren , is de kans groot dat ze je blog zien als een manier om meer te leren. Het is absoluut noodzakelijk om ervoor te zorgen dat al het onderzoek dat u in uw infographic gebruikt, goed wordt geciteerd en betrouwbaar is – ‘alternatieve feiten’ en ‘nepnieuws’ zijn terecht vuile woorden in het huidige klimaat.

Na al het zoeken naar feiten, kan het je vergeven worden dat je het ‘grafische’ deel van je infographic zonder al te veel moeite zou willen doen – maar het is belangrijk om een ​​gebruiksvriendelijk en plezierig kader voor je informatie te creëren. We leven in zo’n snelle samenleving dat soms alle mensen iets nieuws willen leren met een mooi geïllustreerde achtergrond met leuke kleuren.

Hoe informatiever en boeiender uw infographic is, hoe groter de kans dat deze viraal gaat. Het infographic-spel is een hoog risico, een hoge beloning; je werk kan plat vallen, of het kan een visuele sensatie worden die zich naar alle vier de hoeken van het web verspreidt.